måndag 21 november 2011

Ny blogg!


Japp , då försöker jag mig på en ny blogg, och samla allt som har med butik HEMTREVNAD, på ett ställe....här har ni mig som äger butiken och som målar era rullgardiner:) ni känner mig som tidigare som hemtrevnadmarie:)
Butiken finns på Enetsvägen 3 i Dals Långed, och rymmer blommor, antikt, inredning och handmålade möbler och rullgardiner
mm. rullgardinerna är beställningvara ochbeställs lättast genom att maila på
hemtrevnad_marie@hotmail.com


I butiken nu finns det mesta för en mysig advent och jul, både nytt och gammalt!




Änglar och trendriktiga kopparföremål och nytillverkade julkulor.....













1 kommentar:

  1. Hej Marie!
    Jag gillar ängla kudden, kan du inte maila mig på
    katarina[snabela]ateljen.net

    Kramar
    "Lantlig Charm Katarina"

    SvaraRadera